TORNEO “F. LLI FABRIZIO, GIOVANNI E OMAR DE CECCO”

Con il patrocinio del comune di Trasaghis, l’Asd Trasaghis organizza il torneo “F.lli Fabrizio, Giovanni ed Omar De Cecco” che si disputerà  al comunale dal 2 al 10 agosto e che vedrà la partecipazione di Trasaghis, Bordano, Nuova Osoppo e Stella Azzurra. Parte dell’incasso verrà devoluto in beneficenza al progetto “Il Carnico per Sarnano”.
IL PROGRAMMA
Mercoledì 2 agosto ore 20.30  TRASAGHIS-BORDANO
Giovedì 3 agosto 20.30  NUOVA OSOPPO-STELLA AZZURRA
Giovedì 10 agosto ore 20.30 FINALE tra vincente gara A e vincente gara B.

3 Comments

  • Posted 29 Luglio 2017 14:39 0Likes
    by Loris rassati

    Il Tilimént in Braulìns al sbrisáva via, scûr di ploia, cencja çjalâ nisùn, al lecáva il puìt lòntan da so int, como val vulés dî: via via vuéi no l’é tìmp di babâ. Roseant nervoûs una gridéla, metùda lì da l’òm par cal no fasi dáms quant, çjocát, al va ju a Lignán, al brundulava cun trei clapòns pròpit di front al paîs di Trasâgas. L’odôr di grava a si mascedava, plui in jú cul profúm dai téis che dal campo di balòn l’aria puartava a saludâ chél òrs di flùm che sposânt la Fela al regalava dut la sô bielecia. Quatri lampiòns impiâs a fasevin lusî il prât , vert, dal Costantini segnât cun rìas blançjas drétas como ráclis e quatri bandierinas, plantadas ai quatri ángui, a saludavin l’estât como ca fòsin majorettes in minigonna. Ca e lá si jodeva rivâ faméas cun frús,ìnt da ogni banda, ca làva a sentâsi sul tét dal bar fát a sçjalìns e sòt la biéla, granda, mai dismenteada mûsa di Darmo al dava il benvegnút a dúc’ gli Amîs di Omar e ai siei frádis Fabrizio e Giovanni. Omar De Cecco a l’era nasût in Francia ma inçjmó prima di viodi la lûs a l’era un óm di Trasâgas, a l’era riservât tant cal sameáva tímit, umìl ma di qualitât, a era un’âtra so dôte, al tabaiava póuc ma si faseva sintî. A l’à vût problemas di cûr ma nomo parcè ca lu á regalât un tòc a dúc’. Omar a si á lasât la bielecja dal vivi par chéi âtris, la scletecja dall’Amicizia ca é restada d’esempi vuéi, como dal test Lui che tu la jodis tai vói di dúc’ chei ca regàlin un póuc di lôr par che tu… tu stédis bén. Nôu, i siéi Amîs, lu pensarín simpri insiema ai siei frádis encje nomo cun un pensîr o una curta partita di balón, na che Lui, par no stâ mása lontán, al cór, si fâs par dî, su pa ría blançja cu la sô bandierina sála como il sorêli, parcé che il “Drago” al spùda sí fûc ma a Trasâgas nomo par sçjaldâ il Cûr da ínt. mandi Omar

  • Posted 29 Luglio 2017 19:13 0Likes
    by Harry

    Bravo Loris, qualità e fantasia, doti rare nel calcio come nella vita, il contrario di banalità di cui ci nutriamo quotidianamente nostro malgrado.

  • Posted 29 Luglio 2017 20:05 0Likes
    by Marco

    Come sempre… Professor! Chapeau!

Comments are closed.

Subtitle

Per la tua pubblicità

Some description text for this item

Subtitle

Instagram

Some description text for this item

Subtitle

TECHNICAL PARTNER

Some description text for this item

Ufficio PubblicitàRadio Studio Nord e-mail: spot@rsn.itT +39 0433 40690
Redazione Radio Studio Nord e-mail: redazione@carnico.it
Link Utili FIGC Tolmezzo
Precedenti Stagioni 202320222021 Altre edizioni Albo d’oro